Home / a Hank Woody sztori / Fieszta a köbön, lazán felpörögve

Fieszta a köbön, lazán felpörögve

Újabb hetet tudhatok magam mögött. Imádok megérkezni Alicante repterére, elvarázsol a levegő minősége, és az, hogy a repüléseimet főleg az ősztől tavaszig tartó időszakban hajtom végre, és ilyenkor Magyarországon hidegebb a levegő, nyirkosabb minden. Megérkezve most Alicantében is nyirkos volt minden, sőt állt mindenhol az esők okozta pocsolya. És sikerült is “telibe vernem” egyet, amikor megpróbáltam lazán átlépni azt a parkoló szélénél, ahol vártam a barátomra, hogy elszállítson haza a fehér csodakocsijával. A gyerekeim jól kiröhögtek volna, ha látják ezt. De enyhítette a jobb cipőm beázása miatt kialakult problémám, hogy az előző balfék hét ezzel magam mögé került, és várt rám ez az új hét, amikor csak két nap volt tanítás, és a gyermekeim javarészt megint velem lehetnek.

Sőt már ott vártak a barátoméknál, mert az anyukájuknak fontos dolga volt, és már délután hatkor útnak indult valahova megünnepelni az új életét. A gyors bevásárlást követően már a gyerekeimért mentem Formenterára, és hamarosan együtt vártuk az esét, és a lefekvést.

Másnap kocsival egy komolyabb kirándulásra indultunk, jó hetven kilométert mentünk, és megnéztük Murciában az egyik keresztény műemléket a maga kertjével, barlangjaival, stációival és templomával. Részemről fontos dolog, hogy a gyermekeim megismerhessék azt környeztet, ahol élnek, és mivel egy viszonylag kicsi városban van ehhez szerencséjük, ahol nyáron irgalmatlan tömeg van, de az egyéb időszakban egy átlagos, jól érhető városról beszélünk, ahol viszonylag kevés vagy éppen számunkra már ismert az összes elérhető műemlék és kirándulóhely, – jó ötletnek tartottam végigjárni, minél alaposabban megismerni a szomszédos városok birodalmát. Még sikerült ezek után felkúsznunk autóval egy szerpentinen, és megnézhettük Murcia városát felülről is. Elvarázsol az ilyen látvány, ha MLM rendszerben lennénk, azt mondanám zseniális. De ezt lehet, hogy csak egy Vénusz értené meg.

Egyből a keddi napra kell ugranom, mert újra iskolapadban ültem. Azt hiszem, az életem egyik fontos dolga volt mindig is a tanulás, aminek talán nem a legfontosabb része az iskolai oktatás, de el tudom fogadni, azokat a kompromisszumokat, melyeket ez  az oktatási fajta deklarál. Szóval fél 10-től ott ültem a kultúrházban, és hallgattam a spanyol nyelv oktatásának első előadását. Számomra volt csak az első, mert nem voltam az előző héten. Imádtam, hogy nincs más magyar, szeretem az ilyen kiszolgáltatott helyzeteket, valahogy ezeknek a pillanatoknak van egy olyan szabadságfoka, mely csak így érhető el. Kicsit extrémsport feeling-je van. Persze a silány angol nyelv ismeretem sokat segít abban, hogy az ilyen helyzeteke könnyeben átéljem, és ez most is így volt, mert egy ukrán nővel beszéltem meg azt angolul, hogy miről is van szó.

A keddi napom és szerdai is jól alakult, sikerült a munkában is előre mennem, és sokan kérdezik, hogy mit lehet ott dolgozni, miből is lehet megélni. Hát azt hiszem az a válasz, hogy abból, hogy megtanulsz az életedben pár dolgot, értesz egy kicsit a céglapításhoz, működtetéshez, pozitív vagy, de talán a legfontosabb hogy meg is csinálod a dolgokat, és nem csak álmodozol. Ami mindig ott van nálad, az pont Te magad vagy, az egyetlen dolog, amire ilyenkor szükséged lehet.

A csütörtök és péntek a szombati délutánig maga volt a mennyország, együtt a kis „uborkáimmal”, élvezni a drága gyermekeim pillanatait, minden szuper volt beleértve a kisfiam születésnapját a maga kis teendőivel, az ajándékvásárlással, az ünnepi menü elkészítésével, a sok focival, a játékokkal vagy az éjszaki rollerezéssel a titkos helyünkre a kislányommal. Ezek azok a pillanatok, melyek fiatalabbá tesznek, és erőt adnak ahhoz, hogy a gyermeki énemnek fizikai erőt is adjon, és ne essek össze lelkileg, és legyek olyan, mint egy sybarita váz.

És a rollrezésre visszatérve, a héten újra élvezhettem az egyik kedvenc hobbim, mely gyermekkoromig visszavezethető. És bár már nem úgy játszom vele, mint akkor, és a csalánba sem esünk bele fejjel, de felemelő érzés egy felnőtt rolleren végigmenni a városon, vagy csak lemenni pecázni a kikötőbe. vagy éjszaka elmenni egyet partizni és onnan vissza kilométereken át. Ha már ez előbb megemlítettem a pecázást, le kell írnom Zoli bácsinak, Palibácsinak és kedves, gyönyörű lányának, Emesének, hogy a héten sikerült a Segurán a halfogás is. Megvoltak az első komolyabb méretű halak. Egy mujol (tengeri pér) és egy durbincs is. Azóta ezek a drága kis halacskák is óvatosabbak a pecásokkal, és talán elmesélik a társaiknak, hol kell jobban vigyázniuk.

A szokásos hetemet most a repülőn ülve blogírással zárom, és a sokadszor hallgatom a Punnany-t, és előtte egy kis Queens of Stone Age-t. Fel is ötlött bennem, hogy indulás előtt a Qoueen zenekar Jazz albumát hallgattam, amit már ezer éve nem tettem. Amekkora nagy kedvenc volt Freddie és csapata, nem is értem, hogy az a lelkesedés hova tűnt. Talán a Magic számmal az is elszállt. Viszlát kedves olvasó, viszlát rock zene.

About Allen

Check Also

Kitágult pupillákkal

Nagyot néztem, amikor megláttam a fájl nevét. Egy időpont volt, a fájl adatleírójában pedig több …